Koh Samui - Thailand

Hej allihopa!

Ja ni, i söndags reste jag och min babe i 9 timmar för att överraska brorsan och grabbarna här på Koh Samui. Och här är vi fortfarande. Bor i en fin lägenhet med tre rum och kök uppe i bergen. Har trivts rätt bra här kaoset men imorgon bär det av till Ao Nang igen. Jag och min kärlek behöver lite lugn och ro då vi bara ska mysa och ta hand om varandra. Blir spännande att testa på att flyga inrikes. Blev mycket dyrare men ännu en hel dag till och resa känns inte så lockande. Nu är vi ju framme på 2 timmar. Så värt!

För övrigt så tycker jag att detta är en fin ö (av det jag sett alltså!) så vem vet, kanske hittar man hit igen?!

Nu ska jag hjälpa grabbarna i köket som förbereder inför grillkvällen. Det kommer lite svenska tjejer på besök. Ska bli skönt med lite omväxling från grabbsnacket ;)

Ha det bra Sverige!



Det låter som om ni fortfarande har det underbart! Vad skönt för er! Mys på! 1000 kramar från Nerstugan

2012-03-27 // 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback