Last night in Sweden

Klockan är mycket. Vi behöver verkligen sova! Men det är så mycket spänning i kroppen så vi har det svårt att slappna av. "Älskling, har vi packat ner det? Är allt fixat? Kommer vi ihåg det här imorgon nu då?"

Jag är så nervös och förväntansfull att jag inte ens kunde göra mina behov inne på toaletten förut. Magen är hård och ofokuserad, haha. Ja, jag tror det kallas resfeber.

Men, vi är redo. Vi har kramat våra nära och kära hejdå, hunnit fika och umgås med vänner och förberett allt som går att förbereda.

Klockan ringer om några timmar. Dags att avnjuta sista natten i vår underbara säng, hemma i Sverige.

Godnatt



Du har glömt att packa ner mig ;)

2012-03-13 // 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback