På hemväg

Sitter i bilen påväg hem från farmor och farfar. Jag och Micke passade på att svänga förbi på en fika när vi ändå var i Vingåker. Och att fika med farmor Doris bakverk gör ingen ledsen, det kan jag lova!

Vi har haft ett mysigt dygn tillsammans med pappa och familjen. Bastat, ätit tacos, fikat, spelat spel och bara myst. Vi är helnöjda!

Kommer dock sakna min älskade pappa i Thailand. Tre veckor utan min söta lilla pappa... Hur ska det gå? Usch, jag gillar inte att åka iväg så långt bort från mina älskade. Hans tokiga fru kan gott ta åt sig hon med!



Du får titta på din pappa via Skype :-)

Ni kommer att ha sååå kul!! Vi är iiiinte avundsjuka.....

Puss & Kram

2012-03-11 // 17:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback