Helgen som varit

Ligger i sängen och är hur trött som helst. Kroppen min orkar liksom inte gå upp... Jag är inte mig själv, känner mig inte ens som en människa. SÅ jäkla trött är jag! Och ja, då är man trött!!

Helgen då:
Åkte och hämtade lilla Hedda direkt efter jobbet i fredags, tog en promenad ner till stan då jag och baby passade på att äta middag ute i det fina vädret. Hedda var så nöjd och glad som fick smaka makaroner ur min sallad. Kom lagom hem till Let's dance. Lillplutten somnade 21:45 och sov till 07:15. I vår säng! Det var så himla mysigt! Det gulligaste av allt var hennes väckning. Hon låg och tittade på mig, sen strök hon fingrarna i mitt ansikte. När jag tittade upp, asgarvade hon och började prata. Micke åkte iväg och spelade företagsfotboll på Stalls Backe. Jag och Hedda tog en promenad dit och hejade. Sen vidare till mormor Hillevi och morfar Bertil. Åt mat, firade mors dag och hade det trevligt. Åkte sedan och lämnade Hedda. Kändes tomt så fort vi pussade varandra hejdå...

Sen hem, snygga till sig, byta om - Mot Vingåker! Hade världens trevligaste grillkväll hemma hos Cilla och Mattias. Som ni vet, på tok för mycket alkohol. In till Statt, dricka lite till, dansa och spåra en aning innan vi for hem och däckade.

Och igår, ja, kan erkänna att jag aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Det var fruktansvärt. Orkade till slut ta tag i dagen. Då cyklade vi och fikade hos svärföräldrarna sen hem till mamma med hela familjen på grillkväll.

Awesome helg! Förresten, hur kommer det sig att jag skrev världens bok???!!???? Aja, herrååå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback