Hockeykväll

Alltså shit, vad har hänt med mig egentligen?! Det är fredag och jag sitter hemma och ser hockey?! HOCKEY?! Allvarligt talat, vad gick fel? Och när?!

Blir dessutom lite fundersam.... Vad går sporten ut på? Sverige hade en fin ledning (ja, till och med Jag såg det!) och sen väljer de att slåss och bli utvisade och lätt som en plätt låta ryssarna ta igen. Varför?! Så ovärt. Varför inte bara köra på i samma tempo och krossa dom totalt? Nej, nu förtjänar de faktiskt inte att vinna längre. Och inte orkar jag se på mer heller.

Försöker vara glad ändå. Det är ju ändå fredag trots allt. Puss på er



Snygg tröja & snygg brud med för den delen :)

2012-05-11 // 23:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback