Sleep tight

Kan knappt beskriva hur trött jag varit denna vecka. Känns som att jag bara klagar men allvarligt, detta kan inte vara normalt. Har inte varit i 100% fokus eller känt mig "som vanligt" på flera dagar. Och nog för att man nästan kan tro det, men jag är väl ändå inte bakfull FORTFARANDE?! Ha ha ha!

Är alltså inte deppig eller så. Bara trött. Förbannat trött. Någon som vet något botemedel? Hjälp mig gärna!

Dags att sussa! Ny dag på jobbet imorgon. Ser mest fram emot balfrisyren samt sminkningen. Kommer bli så fint!!

Natti!



» Hanna

Kanske kan järnbrist eller brist på någon vitamin vara boven i dramat? Hoppas du känner dig bättre snart! :)

2012-05-31 // 23:22:40

vet du något bra tips att tjäna pengar på bloggen?

Jag vill jättegärna veta ditt bästa tips isåfall, det bästa tipset får även en länkning för att jag blir så glad! :D

http://fotokobran.se/2012/june/svara-garna.html#comment

2012-06-01 // 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback