Sunday in bed

Alltså jag vet inte om jag vågar erkänna det här.......... (mamma och pappa läser ju min blogg!) men vi STENSOV till 12:15 idag! Och jag är fortfarande jättetrött.... Helt sjukt!

Hade planerat att INTE gå ut, men likförbannat hamnade vi på det kära Stadshotellet. Var dock i mitt nyktraste genom tiderna där inne och ja, samma "skit" som varje helg. Avslutade kvällen med Mc'Donaldsmat och en "uppeliggarkväll" med älsklingen. Tror klockan var 04:00 när vi tvingades avbryta de mysiga samtalen och sova.

Idag har jag en del måsten att ta tag i. Om jag bara kommer upp ur sängen! Micke åkte just till golfbanan så jag ska dunka på lite tjejmusik och försöka ta tag i att:

- Damma
- Rensa garderoben
- Tvätta kläder
- Dammsuga
- Torka golv

Let's go!!!!!!!
/ Otaggad tjej som fortfarande ligger i sängen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback