11:e november 2012

Och så var helgen förbi. Så fort det gått!

Fredagsmyset tillsammans med Micke och Emma i Vingåker var som fredagsmys är - mysigt. Åt tacos och kollade på X-factor (läs: Min älskade Danny!!) och hann somna i soffan innan vi åkte hem till stan.

Lördagen bjöd på en sovmorgon och framtidsplansprat i sängen innan vi åkte upp till syrran och barnen. Gjorde en make-over med mitt barr och satan så nöjd jag är!! Tack Therese! Kvällen spenderades hemma hos mamma med familjen, god mat, vin och annat gott innan kompisligan samlades hemma hos oss på Pålstorpsgatan. En rolig kväll förutom rödvinet i vår fina (DYRA!!!!) vita soffa...

Idag har vi firat våra pappor. Med andra ord haft fullt upp med mat och fika, haha! Jättetrevlig dag! Jag älskar min pappa över allt på denna jord! Och min svärfar är inte så pjåkig han heller! <3 Bjuder på en bild från studenten, på just mig och pappa.

Godnatt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback