29:e november 2012

Nu har det gått alldeles för lång tid igen... Det är glest i denna blogg nu för tiden. Har och göra med att jag är trött på den; Hur den ser ut och vad den heter. Behöver verkligen förnya den lite känner jag!! Problemet är bara att jag varken kan eller vill designa den själv...

Annars är allt bara toppen. Förutom snön och slasket då förstås. Jobbar, lagar middagar ihop med min sambo, fikar med vänner, myser i tvsoffan, pussas och njuter av livet. Precis som det ska vara. Dessutom så kan det vara på gång att hända grejer. Big things!! :) Mer än så säger jag inte än... Det är nämligen långt ifrån klart....

Fredag imorgon. Ser fram emot en jobbdag full med kreativitet för och sedan åka hem till pappa och hans fina fru och fredagsmysa med mat och bastuhäng. Och såklart, fira Anne-Elise i efterskott.

Nu ska jag sussa på Mickes bröst. Bjuder på en bild från i somras. Känns som att den lyser upp detta tråkväder och mörker. Jag vill faktiskt spola förbi vintern och gå rakt på en lång och härlig sommar full med äventyr. Mmhmhmmmm <3



Jag vill också ha sommar!

2012-11-30 // 08:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback