15 dagar, 15 frågor

Nu har jag blivit utmanad att fylla i en 15-dagars-lista. Let's go!!

Dag 1 - Om mig själv
Dag 2 - Vad jag senast köpte
Dag 3 - Mina favoritskor
Dag 4 - 5 punkter som ni inte visste om mig
Dag 5 - Det här får mig att må bra
Dag 6 - Någon jag saknar
Dag 7 - Något som jag är beroende av
Dag 8 - Favoritplagg
Dag 9 - Ett foto jag är stolt över
Dag 10 - Det här åt jag idag
Dag 11 - I min väska
Dag 12 - Senaste bok jag läste ut
Dag 13 - En bild från en resa du har varit på
Dag 14 - Berätta om något som betyder mycker för dig
Dag 15 - Hur känner du dig idag?



» Nea

Hej!
Den där listan tror jag att jag "lånar" trots att jag inte är utmanad =)

2012-10-10 // 10:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback