A nice day

Har hart en väldigt bra onsdag. Har varit ledig från jobbet och fått en massa annat gjort. Bland annat en lunch/fika med Malin, idag igen! Guldvärt! Och precis lika mysigt som vanligt. Följde med henne in på hennes jobb och shoppade en svinmysig stickad tröja med mig hem. Visar imorgon om ni har tur.

Ägnade eftermiddagen åt att pyssla, dricka te och lyssna på musik. Allt på en och samma gång. Hur skönt som helst. Pyssla är som terapi för mig. Jag samlar på mig energi, rensar tankar och håller mig lugn på ett väldigt skönt sätt. Dessutom så blir alla resultat så himla fina, det är också någonting som jag tänkte visa upp imorgon.

Kvällen spenderades hemma hos Ann och Leif - världens bästa svärföräldrar! Vi åt mat, pratade framtidsplaner, jag hjälpte Ann med ögonbrynen, vi åt efterrätt, kollade Halv åtta hos mig följt av Bonde söker fru. Sen hem, pussas i massor med mitt hjärtegull.

Jag är helnöjd.
Mycket piggare i huvudet än igår.

By the way, hösten är ganska så fin ändå. Trots att den är kall och grå.

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback