Klockan går...

Återigen har jag och Majki insett vilket dreamteam vi är tillsammans!! Efter att jag fikat och myst med HannaD åkte jag hemåt och var fullt sugen på att fortsätta med storstädningen. Möttes av en glad och pussugen kille som var på hugget han med. Vi körde järnet här hemma nästintill hela kvällen (vi tog givetvis en paus till Halv åtta hos mig och X-factor) och det känns så himla skönt nu efteråt! Allt är taget utom sovrummet och alla kläder, det tar vi imorgon.

Tänk så roligt allt blir när man är två. Och vet ni? Jag skulle aldrig vilja byta ut Micke mot någon annan. Han är liksom bra på ALLT! :) Det är han och ingen annan jag vill göra allt sånt här med, det är än en gång bevisat ❤

Nu måste jag sova! Jobb imorgon.
Nattinatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback