ONSDAG

Har haft en bra dag. Ledig från jobbet. Lyxade till det med en sovmorgon följt av långfrukost framför datorn. Åkte sedan hem till fröken Dalqvist och skvallrade hemma i hennes soffa. Så trevligt! Vidare hem till Emelie där hon bjöd på supergod lunch i form av fläskfilè, pasta och grönsaker. La oss i soffan i världens matkoma innan vi började montera ihop en IKEAlampa som hon skulle ha i vardagsrummet.


Kom hem ungefär samtidigt som mitt ♥. Åkte över till svärföräldrarna och fikade lite. Alltid lika trevligt. Sen hem, laga mat, se på Halv åtta hos mig innan Micke åker iväg på bandyträningen. På det viset gillar jag inte onsdagskvällar. Blir liksom inte samma grej att se på Bonde söker fru ensam. Haha! 
 
Nu ska jag ta tag i disken.
HerrååååÅ!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback