Underbara helg

Helgen har varit alldeles underbar. Fredagen bjöds på lite eftermiddagsjobb, efter det åkte jag direkt hemåt för och starta fredagsmyset tillsammans med min kille. Vi åt crabfishpaj (som jag hade lagat iordning tidigare på förmiddagen), räkor och vitlöksbröd med gott vin till. Myste i soffan hela kvällen och det är precis så fredagsmys ska vara <3

I lördags låg vi och drog oss länge och väl i sängen. Hämtade sedan datorn och avnjöt frukosten framför ett avsnitt av One tree Hill. Kvar i sängen. Asmysigt!! Mellan 14-23 var vi hemma hos svärföräldrarna med Mickes släkt och åt massor med god mat, snacks, kräftor och ostar. Trevlig lördag alltså.

Igår ställde vi klockan och for iväg till Örebro och Ikea. Shoppade loss på både Ikea och Marieberg. Och så åt vi supergod buffé! Himla mysig och rolig dag tillsammans med hjärtat. Vi har så kul ihop! He makes me smile :)

Nu ska jag åka iväg på lunch med Ellenor innan jag skruvar mer på min nya förvaringsmöbel. Herråååå




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback