Låt mig stanna här för evigt

Sängen är ovanligt skön idag. Jag kan inte beskriva hur gärna jag vill ligga kvar här, somna om och glömma det hemska vädret som denna fredag bjuder oss på. Det är så varmt och skönt här under täcket, det enda som saknas är min fina kille som är på jobbet.

Nehe, dags att masa sig upp då ändå!!

Idag är det fredag och fredag är ju alltid fredag. Man är lite extra glad och förväntansfull inför helgen. Andra gången i rad så planerar vi en lugn hel här hemma. Hur skönt som helst!!!! Ikväll ska vi till svärföräldrarna på middag. Mickes bror, Mattias, bor och pluggar till läkare i Danmark och har bestämt sig för att komma hem på ett besök. Det ska givetvis firas!

Ha en bra dag i regnet allihopa!
PUSS OCH KRAM




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback