Söndagsfrukost och Nyhetsmorgon

Och så var det söndag igen. Att veckorna kan gå så himla fort?! Jag förstår inte. Snart är det onsdag ska ni se och sen POFF söndag igen.

Avnjuter nu frukost framför tv:n och myser för mig själv. Micke är iväg på golfbanan. Har stekt ägg, kokat te, tagit fram yoghurt och olika brödsorter. Älskar att sitta och småäta lite av allting. Och att äta länge. Hihi. På tal om det, gårdagens middag var amazing! När jag hade piggnat till så kom Micke lagom hem från golfen och vi bestämde oss för att grilla på balkongen då vädret var på topp. Åkte till ICA och handlade allt vi var sugna på och det hela slutade med en brakmiddag! Pommes, kantarellsås, fläskkotletter, majskolvar, en stor sallad och halloumiost. Huuuuur gott som helst!!

Nej ni, nu ska jag återgå till mitt frukostmys. Hejdå




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback