Torsdag

Jag står fast vid att dagarna bara springer iväg och att jag knappt hinner med. Det är redan fredag imorgon vilket betyder att arbetsveckan är över. Crazy!!

Igårkväll efter jobbet träffades vi hemma hos farmor och farfar på kalas. Farfar min fyller nämligen 65 år i år. Det firades med smörgåstårta och fika. Åt så mycket att jag nästan sprack! Grattis på din dag (som är idag då alltså) finaste farfar.

Ikväll när jag slutade jobbet åkte jag raka vägen hem för och mysa med min skatt. Slängde mig i soffan så fort jag kunde och där har vi tillbringat kvällen med mat, massa tv-program, tända ljus och snacks. Love it!

Nu ska jag stänga ner här och göra som min andra hälft - Somna för natten och drömma sött.

Puss och kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback