Vaken mitt i natten...

Rubriken talar sitt. Jag har varit vaken från och till hela jävla natten! Först KUNDE JAG BARA INTE SOMNA, hur mycket jag än vred och vände på mig, bytte kuddar, myste in mig intill Micke, ja, you name it. Det gick inte. Klockan var 03:00 sista gången jag tittade på klockan innan jag ens hade somnat...

Jag tror ändå att jag vet svaret på varför. Jag ligger och tänker. Det är på kvällarna allt kommer. Livet livet livet. Allt man vill göra, allt som kommer ske, allt man redan gjort och allt som händer utan att vi kan göra något åt det. Vissa saker vill man bara pang bom ska hända, just för att man är så ivrig. Det är då det är lätt att glömma bort och ge allt sin tid, och det kan vara bland det viktigaste har jag lärt mig... Njuta av tiden INNAN det händer. Det är viktigt. Jag vet det...

När jag väl somnat så kom dessa förbannade mardrömmar. Och ja, de höll på hela natten. Jag snackar nu vidriga mardrömmar. Om vidriga människor. Usch!!! Så hemskt. Och att sedan vakna upp alldeles svettig och med hjärtat som slår i 72892 är inte trevligare det.

Hej du trevliga måndag förresten!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback