Sweet dreams

Hjärtat har precis meddelat att de åkt från Linköping. Så om drygt en timme äter han äntligen hemma. Tycker så synd om honom som ska vara på jobbet senast 07:00 imorgon bitti... Blir inte många timmars sömn för honom inte. Tur det är fredag imorgon så jag kan ta hand om honom precis heeeeela kvällen ❤

Min klocka ringer tidigt den också. Jag och Hanna har bestämt att vi ska ses kl 08:00 på gymmet och köra kondition. Gaaaaalet, jag vet! Det betyder att jag måste upp strax innan 07:00 så jag hinner få i mig en ordentlig frukost. Får jag inte det, är hela dagen förstörd. Jag fungerar inte alla utan frukost i magen. Så är det.

Ska sluta ögonen nu och fortsätta längta efter min sambo som är på g hem till mig och vår sköna säng.

Natti natt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback