2013-01-09

Idag har jag hunnit med och träffat två fina töser. Först Emma. Vi åt lunch och pratade tjejsnack. Direkt efter det mötte jag upp Tove för en fika. Blev en massa bebisprat då det bara är 5 veckor kvar tills de får en liten tjej. Så himla mysigt! Ni kan ju gissa om jag smälte när vi efter fikan gick och kollade bland bebiskläderna... Uj uj uj.
 
Dagens största händelse är däremot någonting helt annat - Jag har nämligen köpt gymkort. Eller rättare sagt, jag och Micke. Vi ska försöka peppa varandra och gå dit tillsammans. Min rygg behöver det mer än någonting annat. Vi får se hur det blir...
 
Nu ska jag fortsätta dricka te och mysa framför "Sveriges roligaste klipp"
 
HERRÅÅÅ


Var har du köpt kort? :D

Svar: På Hälso :)
JENNY

2013-01-13 // 13:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback