2013-01-22

Fika med vänner, jobb, lite träning (ja, ni läste rätt!), One tree Hill-mys, jeansshopping på Factory, spontantripp till pappa, ett varv med skotern och lite bakning är lite av det som förgyllt mina dagar då jag inte skrivit här. 6 dagar sen sist och jag ber om ursäkt för mina uppehåll som kommer med jämna mellanrum. Har helt enkelt lite bloggtorka som det så fint kallas. Sen så tycker jag det är lustigt, statistiken visar att det är hundratals människor inne här varje dag men de enda jag vet läser är mina föräldrar, storasyster, Micke och Emme. Och så barndomsvännen Hanna såklart. NI ANDRA DÅ?! Vilka är ni egentligen?! Skräckblandad förtjusning...
 
Bjussar på lite bilder från mina senaste dagar:



Jag läser! :)

2013-01-22 // 11:07:56

jag läser också Jämpa! :)

2013-01-23 // 09:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback