Gullebulle

Alltså, jag kan inte sluta le. I morse hände en sån himla gullig sak!! Mickes klocka ringer 05:53 varenda veckodag och det gör INTE min om man så säger. Han snoozar alltid 3 gånger innan han ger mig en puss på kinden och går upp och gör sig iordning. Jag gör/säker inte så mycket tillbaka eftersom jag vill sova vidare tills min klocka ringer plus att jag vet att han kommer en gång till precis innan han ger sig iväg och då pussar jag såklart tillbaka och berättar att jag älskar honom samtidigt som jag önskar honom en fin dag. Förutom i morse. Ja förstår ni, då vaknar jag till av ytterdörren som stängs. Jag tänker: "Vafan hände nu?! Pussen? Hejdåkramen?" Det kändes skitkonstigt... Tänkte sen att jag får skylla mig själv som säkert sov på tok för hårt och inte märkte av någonting...

Det går 3-5 minuter...

Jag hör hur dörren öppnas igen...

In kommer Micke och fram till mig i sängen: "Herregud älsklingen min, jag glömde pussa dig hejdå, det kändes verkligen att jag hade glömt något när jag kom ner till bilen"

Haha! Fattar ni hur otroligt sött det här är? Vi är så goa' mot varandra och det är verkligen exakt såhär det ska vara i ett förhållande. Så härligt!! ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback