Lördag

Så skönt med helg!
 
Igårkväll efter jobbet åkte jag och hälsade på min fina syster och hennes barn medan Micke var och spelade hockey med jobbet. Blev alltså en lugn och skön fredagskväll med Gladiatorerna och Farmen. Idag stensov jag till kl 09:45 då pappsen ringde och väckte mig. Somnade om direkt när Mickes klocka ringde vid 07:00 (han har bandymatch i Norrköping idag) och det var så skönt att somna om och mysa vidare. Tyckte såklart det var synd att somna om ensam.
 
Jag har nu ätit en lång och god frukost bestående av färskt bröd och apelsinjuice. Nu är jag redo för att ta fram golvmoppen och snygga till lite här hemma. Vi får gäster över till oss ikväll. Det blir middag och gott rödvin. Ska bli himla trevligt! Men först måste det somsagt snyggas till lite här.
 
Herrååå!!!


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback