Lyckad middag

Middagen igår blev verkligen lyckad! Varken jag eller Micke hade träffat Viktoria innan då henne och Stoffes förhållande är väldigt färskt, men det tog inte mer än 2 minuter innan det kändes som om vi känt varandra i en evighet. Vi hade så jävla skoj! Och trevligt! Verkligen en kväll över förväntan. Dessutom blev maten jättegod (jag har just insett att jag är en Gud i köket!!) och vinet ska vi inte tala om. Mmmhhhmmmm alltså! Detta kommer att göras om inom en snar framtid, det är jag övertygad om. 
 
 
 
 
 

Idag har vi umgåtts med min syster och barnen. Jag, Therese och Hedda for till Akuten medan Micke och Freja var hemma och lekte. Stackars lilla Hedda fick ta en massa prover för och se vad som stod på tok och herregud så duktig hon var! Kan säga att det är en stolt moster som sitter här och skriver ♥ Två olika mediciner ska tas nu i 10 dagar sedan hoppas vi att hon mår 100 igen. 
 
Bjuder på en bild, tagen för någon vecka sedan när skruttfia äter yoghurt. Söt va?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback