Måndagskväll

Storhandlingen gick bra förut FÖRUTOM den lilla incidenten som hände på slutet. Om man säger såhär - Självscanning är den absolut smartaste uppfinningen på länge inom matshopping. Det går så fort och smidigt och man ser svart på vitt vad allt kostar och vad den totala summan är uppe i. Man sparar så sjukt mycket tid på att packa ner allt medan man handlar för att sen fort på egen hand betala och åka hem. Du behöver inte upp med alla varor på något jäkla band för och sedan packa ner dom igen. Allt går så mycket smidigare OM du inte råkar vara den som åker på stickprovet. Alltså, att du behöver plocka upp allting igen för och låta personalen dubbelkolla att du gjort rätt och inte fuskat med scannern. Det var alltså vad vi åkte på idag...

Där stod vi med varor för 1000 spänn och tvingades packa upp varenda liten grej för och låta de se så allt stämde. Fyfan säger jag bara. Fattar såklart grejen men detta tog oss 20 minuter extra och jag var hungrig som en varg och ville inget annat än bara HEM. Men fel hittade dom iallafall. Vi hade råkat slå in en tacokrydda för mycket. Tur det var åt det hållet iallafall så ingenting fattades... Då hade jag skämts ihjäl.

Ja ja, nog om detta (o)intressanta gnabb.

Har haft en mysig kväll tillsammans med Hanna. Hon kom hit och jag bjöd på tacopaj. Skvaller, en varsin filt i soffan och lite tv-tittande. Precis lagom. Hon är så bra min lilla Hanna. Helt sjukt att vi hållt ihop sen vi bara var ett par år gamla. Det är vad jag kallar sann vänskap ❤

Bjuder på en tre/fyra årig gammal bild på oss:



<3

2013-01-08 // 11:50:33

Hjärtat var från mig! Tack för igår fina du! <3

2013-01-08 // 11:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback