Oh shit, it's monday

Micke är igång och jobbar efter en välförtjänt ledighet på hela 16 dagar. Detta betyder att det är alldeles för tomt för mig att gå hemma ledig idag egentligen. Men det är precis vad jag varit - ledig. Har tvättat kläder, plockat bort det mesta av allt julpynt, skrivit matsedel och inköpslista, diskat och plockat iordning i skåpen. Nu är jag helt slut. Har 0 krafter kvar. Behöver ha hem karln så han kan ge mig lite kraft igen. 45 minuter kvar.... ❤

Kom just på att jag inte ätit någon lunch. Känner mig alldeles vrålhungrig och tom i magen samtidigt som jag inte kan/vill tänka på mat då illamåendet från igår håller i sig. Frågan är ju vad som står på?!

Nu ska jag räkna ner minuterna tills min andra hälft kommer hem så vi kan åka och veckohandla. Seriöst, hur mysigt är det inte att göra sånt tillsammans?! Jag älskar det i alla fall.

Herrååååå




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback