Måndagskväll

Helgen är förbi. Och kära nån vilken mysig sådan vi haft. Det har varit en riktig familjehelg och jag är helnöjd.

I fredags fick vi ÄNTLIGEN träffa Dennis!!! Vi samlade ihop familjen, lagade mat och tog igen all missad tid då han varit borta sen den 28:e december. Det var läskigt och se honom så skadad. Han såg så otäck ut! Nu hade blödningen i ansiktet spridit sig så han såg värre ut än bilderna jag lagt upp här tidigare... Blundade man och hörde hans röst så rös man av lättnad av att han är hemma, och att han lever. Tittade man på honom så kunde man knappt förstå att det var han. Så olik sig med sina hemska skador.

Kvällen var hur som helst mysig. Familjemiddagar är ju såklart alltid mysiga men denna gång var det något alldeles extra som ni kanske kan förstå.

I lördags fyllde min prins 23 år. Firade honom med en stor frukost och paket. Nöjd och glad åkte han och spelade bandy och jag åkte och hämtade Freja för och handla pyssel. Vi har nämligen påskpysslat, hon och jag. Superkul!

I söndags kom familjen och firade Micke. Det blev fika och trevligheter tillsammans.

Och idag har jag varit ledig och spenderat min dag tillsammans med min barndomsvän, Hanna. Vi har fikat och skvallrat snusk :) Perfekt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback