Onsdag

Idag har jag känt mig mer glad och lättad jämfört med de senaste dagarna. Allt beror på att Dennis är på g hem. Han landar imorgonbitti vid 06:00 på Arlanda. Ä-N-T-L-I-G-E-N!!!

Mitt fantastiska jobb gör att dagarna går så fort. När klockan var 17:00 idag fattade jag ingenting. Var hade hela dagen tagit vägen? Poff, så är man hemma igen.

Lagade korvstroganoff med Micke ikväll. Det var riktigt längesen vi åt det så det smakade extra bra. Sen är ju korv alltid korv och jag är en stor korvälskare så det är ju ett säkert kort om man så säger. Tror faktiskt aldrig jag ätit någon "korvrätt" som varit äcklig...

Micke är galen! Han fick för sig att åka till gymmet nu efter Sveriges Mästerkock. Jag fattar ingenting. Vi låg ju så sköööööönt och myyyysigt under filtarna och bara myste. Ja ja. Tur vi är olika. En annan tar ju omvägar för att slippa gå/åka förbi det där gymmet. HAHA!

Jag tittar på "Mia på Grötö" jag istället. Mycket bättre!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback