Svar på kommentar

emmy om Hallå bloggen:

Din jacka är hur fin som helst! vart är den köpt?:) du är en av mina favoritbloggare, keep up the good work!


Svar: Först så vill jag säga TACK TACK TACK och ännu mer TACK för din gulliga kommentar som jag gillar på alla sätt och vis. Min dunjacka är från märket Boomerang och jag köpte den på Marema inne i Katrineholm. Men den finns ju att köpa på tex, Boomerang's egna butiker och även på andra märkesbutiker. Den kostar 4499 kronor och är värd varenda krona! Den finns i olika färger, men jag älskar min marinblåa och skulle inte kunna tänka mig att ha någon annan. Men somsagt, den finns i fler färger, bland annat svart, brun, ljusrosa och röd. Jag rekomenderar den här jackan starkt om du vill ha en klassisk, snygg, varm och annorlunda dunjacka som passar lika bra till vardags som till fest. Jag är helnöjd med min och har aldrig ångrat mitt köp trots att den är ganska så dyr..





» emmy

Åh tack för svaret!:D den är jättefin verkligen!

2010-02-23 // 15:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback