Vad hände? Hallåååå?!

Jag vet inte hur länge jag har sagt att jag ska ta tag i träningen nu!? Det är minst ett halvår iallafall och vart kommer jag med det när det inte blir någonting utav det jag lovar mig själv? Svaret är: Ingenstans! För det första så har jag inget val, jag MÅSTE styrketräna och bygga upp min rygg om jag ska orka jobba som frisör, eftersom att jag redan nu har problem med den. Fan, min hållning är sämst och ryggen värken dag som natt. För det andra så mår jag bara bättre när jag rör på mig och håller igång! Man blir mycket piggare, gladare och fräschare. Men vad är det då, som bär emot? Jag fattar inte det... Antar väl att det är orken som inte finns där. Men fan, i somras var jag sjukt taggad. Kommer ni ihåg det här inlägget jag skrev: http://missjjempa.blogg.se/2009/august/livsutvecklingen-i-bilder.html#comment

Jag vill bli sådär taggad igen, men hur ska jag göra för att bli det??? Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men jag måste försöka leta rätt på den där orken som gömmer sig någonstans...... Frågan är bara vart jag ska bärja leta?!




Tre av alla bilder som har tagits på gymmet tillsammans med Hanna

Fan, det är ju kul och träna nu när jag tänker efter! Jag ska leta efter orken från och med nu. Eftersom att duschen kallar på mig just nu så kan jag ju börja där.... Eller hur? Wish me luck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback