Det närmar sig med stormsteg...

Kommer ni ihåg mitt inlägg jag skrev då jag fick reda på att jag skulle få tandställning igen? Om inte - Klicka på länken: http://missjjempa.blogg.se/2009/december/jenny-med-tandstallningen-ar-snart-tillbaka.html#comment

Nu är det inte lång kvar tills det är dags. Om exakt elva dagar ligger jag i tandläkarstolen och är hur nervös som helst medan Kjell (som min tandläkare heter) pillar mig i munnen, drar i mina kinder och fifflar med verktyg i min mun. Jag ser inte fram emot onsdagen den 10 februari just nu! Jag har svårt att tro att det är sant, att jag, JAG, JENNY, ska behöva gå runt med räls i käften ännu en gång!! Har jag inte kämpat nog med mina tänder?!

Men för att se det positiva i det hela: Jag kommer att vara ledig från skolan en HEL dag ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback